Forum Scarface Strona Główna Scarface
Forum poświęcone wspaniałej grze i filmowi Scarface i nie tylko. ZAPRASZAM DO ROZMOWY NA TEMATY ZAWIĄZANE Z GRAMI !!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Obilvion - Główny Topic

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Scarface Strona Główna -> RPG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RaV
Administrator



Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Sob 9:38, 21 Paź 2006    Temat postu: Obilvion - Główny Topic

Główny temat o grze The Elders Scrool IV : Oblivion . Piszcie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menel
Gość






PostWysłany: Śro 10:24, 01 Lip 2009    Temat postu:

PISZE SIE THE ELDER SCROLLS
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deepack99
Początkujący gaduła



Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pią 20:47, 25 Lut 2011    Temat postu:

The Elder Scrolls IV: Oblivion

The Elder Scrolls IV: Oblivion to już czwarta edycja popularnej serii cRPG, która przez wielu graczy uważana jest za prawdziwe arcydzieło w swoim gatunku.

The Elder Scrolls IV: Oblivion to już czwarta edycja popularnej serii cRPG, która przez wielu graczy uważana jest za prawdziwe arcydzieło w swoim gatunku. Akcja tej części osadzona została w świecie fantasy, w prowincji Cyrodiil Imperium Tamriel. Ostatni władca tegoż państwa, z pomocą anonimowego zabójcy, przedwcześnie odszedł z tego świata. Tron Tamriel pozostał pusty. Jak wiadomo, sytuacja taka jest wielce niekorzystna dla każdego kraju, gdyż sprzyja szerzeniu się anarchii, a w tym określonym przypadku, wiąże się z jeszcze gorszymi implikacjami. Mianowicie, gdy Imperium Tamriel nie posiada władcy, wrota do Oblivionu (odpowiednika znanego nam piekła) stoją otworem, umożliwiając wydostawanie się na wolność przeróżnych plugawych bestii. Nie trudno się domyśleć, że światu grozi wielki kataklizm oraz, że nie kto inny jak gracz musi mu zapobiec. Jego zadaniem jest odnalezienie prawowitego następcy tronu i doprowadzenie to tego, by objął rządy nad Tamriel.

Podobnie jak wszystkie poprzednie części, tak i Oblivion charakteryzuje się bardzo dużą wolnością w podejmowaniu decyzji. Mowa m.in. o tworzeniu postaci naszego bohatera, podróżowaniu po świecie gry, wykonywaniu tysięcy zadań pobocznych, czy samej głównej misji. Możemy zostać zarówno potężnym wojownikiem, magiem, czarnoksiężnikiem, uzdrowicielem czy złodziejem. Nic nie stoi też na przeszkodzie, by jednocześnie przynależeć do różnych gildii czy frakcji i awansować w ich szeregach. To co robimy, nasze decyzje i czyny wpływają zarówno na prowadzoną postać, jak i na otoczenie. Świat gry zamieszkuje blisko 1000 postaci NPC, które podejmują niezależne wybory w oparciu o swoją osobowość, miejsce w którym się znajdują oraz zapamiętane efekty poprzednich interakcji z innymi osobami. A wszytko to dzięki specjalnemu systemowi sztucznej inteligencji „Radiant”.

Świat gry jest ogromny i składa się z licznych, różnorodnych lokacji, każda o indywidualnie ukształtowanym terenie i typie flory i fauny. Dodatkowo każda zamieszkująca go społeczność posiada własną historię, kulturę i politykę. Krainy, jakie odwiedzamy zamieszkuje także ponad czterdzieści gatunków potworów. Ponadto wiele zadań oraz labiryntów jest generowanych losowo wraz z rozpoczęciem gry od nowa. Zaś odwiedzone już miejsca zmieniają się z upływem czasu. Nasza postać może podróżować zarówno pieszo, konno, a także płacąc przewoźnikom. W Oblivion znajduje się również nowa mapa i dynamiczny kompas pokazujący jak blisko znajdujemy się lokacji czy postaci ważnej dla wykonania danego zadania.

Silnik gry w pełni wykorzystuje możliwości jakimi dysponuje DirectX 9.0. Zawarte w nim instrukcje pozwoliły na stworzenie zróżnicowanych efektów wizualnych ukazujących realia fantastycznych krain oraz płynną animację postaci, mimiki ich twarzy i wykonywanych przez nie gestów. Fizykę świata gry oparto na nowoczesnym silniku Havok. Do gry dołączono również zestaw narzędzi The Elder Scrolls Construction Set, który pozwala na edytowanie różnych elementów świata gry, osobowości postaci i potworów, dodawanie nowych lokacji, przedmiotów oraz tworzenie odrębnych rzeczywistości.

Dodatki do gry The Elder Scrolls IV: Oblivion :

-The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine
Opis dodatku:
Knights of the Nine to pierwszy, pełnoprawny dodatek do gry The Elder Scrolls IV: Oblivion, który uzupełnia edycję przeznaczoną na komputery PC o dodatkowe elementy, które zostały pierwotnie przygotowanie z myślą o wersji na konsolę PlayStation 3.

Knights of the Nine to pierwszy, pełnoprawny dodatek do gry The Elder Scrolls IV: Oblivion, który uzupełnia edycję przeznaczoną na komputery PC o dodatkowe elementy, które zostały pierwotnie przygotowanie z myślą o wersji na konsolę PlayStation 3.

Rozszerzenie wprowadza do rozgrywki nową, tytułową gildię (stojącą w opozycji do Mrocznego Bractwa), do której bohater będzie mógł wstąpić od początku zmagań. Z frakcją to wiążą się premierowe lokacje, bohaterowie niezależni, przedmioty, zaklęcia oraz oczywiście zadania. Wraz z awansem w hierarchii gildii gracz uzyska interesujące umiejętności, jednak musi przy tym zachowywać się jak na prawdziwego krzyżowca przystało. Działanie niezgodne z obowiązującym w Cyrodiil prawem spowoduje utratę przywilejów i całkowite wykluczenie z bractwa. W sumie eksploatacja zawartych w dodatku nowości przedłuża zabawę o około dziesięć godzin.

Rozszerzenie dostępne jest w dwóch wersjach. Ta, przeznaczona do elektronicznej dystrybucji rozszerza podstawową edycję gry o nową gildię. Pudełkowa edycja programu jest ponadto wzbogacona o wszystkie oficjalne plug-iny, które przez kilka miesięcy publikowane były w Internecie. Mowa tu o następujących dodatkach: Horse Armor, The Orrery, Wizard’s Tower, Vile Lair, Thieves Den, Mehrunes’ Razor i Spell Tomes.

-The Elder Scrolls IV: Shivering Isles
Opis dodatku:
Shivering Isles to pierwszy z prawdziwego zdarzenia dodatek do gry The Elder Scrolls IV: Oblivion. Po serii oficjalnych i dyskusyjnych pod względem zawartości plug-inów, firma Bethesda Softworks zdecydowała się przygotować duże rozszerzenie, które udostępnia użytkownikom nieznaną z podstawowej wersji gry krainę.

Shivering Isles to pierwszy z prawdziwego zdarzenia dodatek do gry The Elder Scrolls IV: Oblivion. Po serii oficjalnych i dyskusyjnych pod względem zawartości plug-inów, firma Bethesda Softworks zdecydowała się przygotować duże rozszerzenie, które udostępnia użytkownikom nieznaną z podstawowej wersji gry krainę.

Fabuła Shivering Isles koncentruje się wokół postaci Sheogoratha – Daedrycznego Księcia, którego barwna postać przewijała się przez wszystkie odsłony cyklu The Elder Scrolls. Bóg Szaleństwa otwiera w pobliżu miasta Bravil magiczne wrota, umożliwiające dostanie się do rządzonej przez nadprzyrodzoną istotę krainy. Głównym celem zmagań jest powstrzymanie widma zagłady grożącemu fantastycznemu światu. Odbywa się to poprzez wykonywanie zlecanych przez Sheogoratha zadań należących do tzw. wątku głównego. Oprócz podstawowych misji, autorzy pokusili się też o szereg nieobowiązkowych questów pobocznych, przybliżających wiedzę o dziwacznej krainie i jej mieszkańcach.

Najważniejszą cechą rozszerzenia jest możliwość eksploracji nowej krainy, która składa się z dwóch odrębnych terytoriów: charakteryzującą się niespotykaną w Cyrodiil roślinnością Manię oraz pokrytą licznymi moczarami Dementię. I w jednej i w drugiej możemy zwiedzać nowe osady i podziemia, znajdziemy tu też sporych rozmiarów miasto – New Sheoth (podzielone na dwie dzielnice, Bliss oraz Crucible). Autorzy przygotowali ponadto pokaźny zestaw nowych potworów, składników do warzenia mikstur, broni oraz zwykłych przedmiotów.

Dzięki charakterystycznej dla czwartej odsłony cyklu The Elder Scrolls opcji dostosowania świata do możliwości bohatera, dodatek mogą eksploatować zarówno doświadczeni śmiałkowie, jak i zupełni nowicjusze.

To by było na tyle jak znajdę coś jeszcze ciekawego to napisze Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ScarFaceFreeSpin
Małomówny



Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Wto 21:29, 24 Kwi 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Scarface Strona Główna -> RPG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin